"Семей таңы" газеті
ztlogo
  • Жаңалықтар
    • Саясат
    • Мәдениет
    • Қоғам
    • Қылмыс
    • Спорт
    • Экономика
    • Жаһан
    • Көзқарас
  • Мультимедиа
    • Видео
    • Фото
  • Төртінші билік
Нәтиже табылмады
Барлық нәтижені қарау
PDF нұсқа
ztlogo
  • Жаңалықтар
    • Саясат
    • Мәдениет
    • Қоғам
    • Қылмыс
    • Спорт
    • Экономика
    • Жаһан
    • Көзқарас
  • Мультимедиа
    • Видео
    • Фото
  • Төртінші билік
Нәтиже табылмады
Барлық нәтижені қарау
"Семей таңы" газеті
PDF
Нәтиже табылмады
Барлық нәтижені қарау

Кофені күніне 2-3 рет ішсе не болады?

29.09.2022
Кофені күніне 2-3 рет ішсе не болады?
225
Қаралды
Facebook-ке бөлісуWhatsapp-қа бөлісуTelegram-ға бөлісу

Аустралиядағы Бейкер жүрек және қант диабетін зерттеу институтының ғалымдары кофе ішу ұзақ өмір сүруге қалай әсер ететінін тексерді, — деп хабарлайды doctorpiter.ru.

Ол үшін сарапшылар 40 пен 69 жас аралығындағы 449 мың адамның деректеріне талдау жасауды ұйғарды. Сонымен қатар, олардың әрқайсында сауалнама басталған кезде жүрек немесе қан тамырларына қатысты проблемалар болмаған.

Тәжірибеге қатысушылардан күніне қанша шыныаяқ кофе ішетіні және оның қай түрін ұнататынын сұрады: ұнтақталған, тез, кофеинсіз немесе сүтпен. Кейін олар адамдарды кофе мөлшеріне байланысты алты топқа бөлді.

Тәжірибе басталғаннан бері 12 жыл өтті. Нәтижесінде кофенің кез келген түрін ішкендердің өлім қаупі төмендегені анықталды. Одан бөлек, ғалымдар күніне 2-3 кесе кофе ішетін адамдар арасында өлім қаупі айтарлықтай төмендегенін байқады.

Мәселе кофенің жүрек пен қан тамырларына қалай әсер ететінінде — бұл көбіне өлімге әкелетін ауруларға байланысты. Мұндай патологиялар тәжірибе аяғында зерттеуге қатысқан 43 мың адамда анықталды. Күніне 2-3 кесе кофе ішетін топтың мүшелері патологияға аз шалдыққаны белгілі болды.

Дәл осындай зерттеулерді Будапешт пен Лондон ғалымдары да жүргізді. Олардың нәтижелері ұқсас болды.

Зерттеу авторлары ұлыбританиялықтардың 11 жыл бойы тамақтану әдеттерін сараптады. Нәтижесінде күніне үш шыны кофе өлім қаупін 12 пайызға, жүрек  ауруларын 17 пайызға, инсультты 21 пайызға төмендететіні анықталған. Сонымен қатар, ғалымдар адамда кофеге медициналық қарсы көрсетілімдер болмаса, онда оның ағзаға пайдасы бар деген қорытындыға келді.

Алайда еуропалық ғалымдар адам ағзасына тек жаңа ұнтақталған кофе пайдалы екенін алға тартады.

Дереккөзі: МАССАГЕТ

Мақалада: Кофені күніне 2-3 рет ішсе не болады?

Ұқсас жаңалықтар

Абай облысында мүліктен түсетін табысқа қатысты талаптар түсіндірілді

12.06.2026
Абай облысында мүліктен түсетін табысқа қатысты талаптар түсіндірілді

Абай облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінде жеке тұлғалардың мүлік табысына қатысты салық заңнамасы түсіндіріліп жатыр. Бұл туралы департаменттің Түсіндіру жұмыстары...

Толығырақ...Details

Семейде қоқыс алаңдарына қатысты талап бұзушылықтар әлі де кездеседі

12.06.2026
Семейде қоқыс алаңдарына қатысты талап бұзушылықтар әлі де кездеседі

Семей қаласында қатты тұрмыстық қалдықтарды жинау және шығару саласында бірқатар мәселе әлі де өзекті. Бұл туралы Өңірлік коммуникациялар қызметінде өткен...

Толығырақ...Details

Garmin брендінің сағаты үшін 700 мың теңге қайтарылды

11.06.2026
Garmin брендінің сағаты үшін 700 мың теңге қайтарылды

Абай облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне азамат К.-дан танымал маркетплейстердің бірінен сатып алынған қымбат Garmin брендінің сағатына...

Толығырақ...Details

Тұтынушыға 5 миллион теңгеден астам қаражат қайтарылды

11.06.2026
Тұтынушыға 5 миллион теңгеден астам қаражат қайтарылды

Абай облысы бойынша Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне Алматы қаласының тұрғыны Ж.-дан автосалонның комиссия шарты бойынша өз міндеттемелерін тиісінше...

Толығырақ...Details

Курчатовта 130-дан астам тұрғын Ертіс жағалауында өткен экологиялық акцияға қатысты

11.06.2026
Курчатовта 130-дан астам тұрғын Ертіс жағалауында өткен экологиялық акцияға қатысты

Қала тұрғындары жағалау мен «Ақ балкон» деп аталатын тарихи нысанының аумағын тазалап, өңірдің маңызды табиғи аймақтарының бірін сақтауға өз үлестерін қосты. 10...

Толығырақ...Details

101 жылдан кейін қайта жаңғырған дәстүр: Қайрат Қабышевтің рекордтық бастамасы ұлттық өнерді дәріптеуге бағытталған

10.06.2026
101 жылдан кейін қайта жаңғырған дәстүр: Қайрат Қабышевтің рекордтық бастамасы ұлттық өнерді дәріптеуге бағытталған

Өңірлік коммуникациялар қызметінде өткен баспасөз конференциясында Шәкәрім университетінің стратегия және әлеуметтік даму жөніндегі проректоры Асқар Қасымов пен дәстүрлі әнші Қайрат...

Толығырақ...Details

Жаңалықтар

Абай облысында мүліктен түсетін табысқа қатысты талаптар түсіндірілді

37 минут бұрын

Семейде қоқыс алаңдарына қатысты талап бұзушылықтар әлі де кездеседі

49 минут бұрын

Garmin брендінің сағаты үшін 700 мың теңге қайтарылды

14 часов бұрын

Тұтынушыға 5 миллион теңгеден астам қаражат қайтарылды

14 часов бұрын

Курчатовта 130-дан астам тұрғын Ертіс жағалауында өткен экологиялық акцияға қатысты

15 часов бұрын

101 жылдан кейін қайта жаңғырған дәстүр: Қайрат Қабышевтің рекордтық бастамасы ұлттық өнерді дәріптеуге бағытталған

2 дня бұрын

Традиция, возрождённая спустя 101 год: рекордная инициатива Кайрата Кабышева направлена на популяризацию национального искусства

2 дня бұрын

В области Абай ищут новые подходы к профилактике наркомании среди подростков

2 дня бұрын

«Ар азабы: құрбандар мен зардап шеккендерді толық ақтау – қоғам сұранысы» атты саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алуға арналған дөңгелек үстел өтті

2 дня бұрын

«Заң керуені» акциясы өтті

2 дня бұрын
Тағы оқу...

Директор:
Риза Асанқызы Молдашева

Веб-менеджер:
Ерлан Айқынұлы


«Семей таңы» газеті 1969 жылы «Құрмет белгісі» орденімен, 2009 жылы ҚР Президентінің БАҚ саласындағы
грантымен марапатталған.

Редакция мекенжайы:

F18A5H3, Семей қаласы,
Қайым Мұхамедханов көшесі,12.

Байланыс:

Директордың қабылдау бөлмесі — 523657;
бас редактор — 520984;
Жарнама және баспасөзге жазылу бөлімі — 560803;
факс — 520475.

 

e-mail:
info@semeytany.kz


Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігі берген қайта тіркеу куәлігі
№7220-Г, 30.07.2018.ж.


Яндекс.Метрика

© «ABAI AIMAQ MEDIA» ЖШС

Нәтиже табылмады
Барлық нәтижені қарау
  • Жаңалықтар
    • Саясат
    • Мәдениет
    • Қоғам
    • Қылмыс
    • Спорт
    • Экономика
    • Жаһан
    • Көзқарас
  • Мультимедиа
    • Видео
    • Фото
  • Төртінші билік

© «Семей таңы газеттері – Вести Семей» ЖШС